BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday 8 November 2011

Ular?

Meh cni aku nak citer cikit....
 Tadi aku nak g bagi makan kat ayam ngan itik peliharaan abah aku..So masa aku nk g bagi makan kat itik n ayam tu aku tngah marah ngan mak n nenek aku sebab diorang dok membebel pasal aku...so aku g ngan perasaan nak marah...aku tutup pintu kuat cikit masa tu..hehe...biasala...so aku ngan confidentnya turun nak tangga..masa tangga last tu aku pun perasan ada bnda hitam kat kaki aku...aku pandang la...ada benda menjulur warna hitam...aku apalagi jerit la...bih kurang camni "arghhhh"...kuat giler smpai ada orang kat luar tu ngintai...ahak..malu wei..

                                                                 inilah itik ayah aku..
                                                             ini plak ayam ayah aku
lebih kurang ni la ular tu..
  
  Aku pun usya balik tempat tu...ada lagi tak ular tu...aku pun naik balik dengan menggunakan TANGGA YANG SAMA ....  Aku cakap kat mak aku ada ular..mak aku pun intaila... pastu mak aku tanya "Apasal naik tangga ni pulak?bahaya.mana tahu ular tu ada lagi"

  Ketika tula baru aku teringat... apasal la aku ni ngok ngek sangat...haish... pastu aku tanya mak aku takkan tak dengar aku jerit tadi..mak aku jawab dengar tapi ingatkan jerit marah..pastu yang tutup pintu kuat sangat,..

  Aku jawab ayat cover..yala dah mak tak pakai tudung nanti orang tengok...hehe...padahal nak cover..haha...aku rasa ni la balasannya marah kat mak aku..haha..

  Lemah lutut aku..aku gagahkan diri pergi bagi makan kat dorang..hurm...tapi mata dok usya2..mana tau kot2 si hitam tu ada lagi..hehe..seram wei..yg pastinya ini mungkin balasan Allah pada aku sebab derhaka kat mak aku...Sebab tu lah Allah cakap derhaka padaNya dia tidak balas di dunia dan dia bagi kesempatan untuk bertaubat...tapi derhaka pada ibu balasannya ditunjukkan di dunia lagi...Hurm...
               

                                                                
*sorry ayat berterabur..sorry kalau x paham...

0 comments: