BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday 9 November 2011

hadiah bezday....

Hai allz...i'm here...
ok saje jer nak citer pasal hadiah bezday aku walaupun bezday aku dah lama dah...expired dah pun...for your information..aku jrg dpt hadiah bezday dri kengkawan....yg aku slalu dpt hadiah dri my mom jer..ahah..ayah saya pun tak suka smbut2 bezday ni...tk prnah ucp pown..sedih..huhu...tpi aku x kesah pon...


 I still remember first time aku dpt adiah bezday dri kawn aku lbih kurg dlm darjah 5 ke 6 camtula... hadiahnya apa you allz know...buku mewarna...hehe..kolot giler..tu pun rasa happy..mklumla x pernh dapt hadiah bezday dri kawan..hurm..sedih an?hehe..


 Masa aku kecik2 dulu aku mmg sedih stiap kali kwn aku citer sal hadiah bezday yg dorg dapat but know aku wat don know jer...aku kan dah besar..hehe...tapi tahun lepas ada 7 orang yang bagi hdiah bezday aku..tahun teramai la kiranya..berbnding sorang atau lebih teruk xder langsung..hehe...mesti korg cakap ala siannya dia ni...tk pernah dapat hadiah bezday..hehe...aku tak kisah pun...dah mmg xder rezeki...


  Tahun ni plak ada dua orang jer yang bagi..my best friend..I appreciated that very much...

                                               ni hadiah bezday tahun ni....cute kan?
                                                ni salah satu hadiah bezday tahun lepas....
  Tadi aku citer sal orang bagi hadiah kat aku...yang aku plak jenis suka tengok barang cute n slalu rasa nak beli untuk kawan2..hurm...tpi masaalah utamanya aku ni jenis yg SAYANG DUIT DAN XDER DUIT.....hehe...apala...tpi aku slalu rasa cam nak bagi hadiah comel2 kat kawan2 aku...hurm...kalau g kedai hadiah mesti rasa nak beli ni beli tu untuk kengkawan..tpi tahan jer..hehe


 Ada satu kali tu aku nak sangat beli hadiah rantai yang memang cute sesangat untuk hadiah bezday kawan aku.,,,,tapi harga dia RM50..haha..redhola...hehe..tapi aku beli jugak hadiah untuk kawan2 aku,..aku mampu yang beli yang murah...


oklah that all...dada..dudu..didi...Ouh...sebelum tu tarikh lahir aku 4.9...jgn lupa hntar hadiah ek..hehe

0 comments: