BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday 9 November 2011

my shoes collection

Hye allz...how are you?
Ok fine....skunk ni aku nak citer sikit pasal koleksi kasut yang aku ada...hehe...saje nak kongsi...
Ok aku nak tanya korunk apa jenis kasut yang korang minat?
1)Sneaker
2)Seliar jepun
3)Wedges
4)high heels
5)croc
or whatever jer yg korang minat?

 OK lupakan pasal korunk..aku nak citer sal aku..aku ni jenis yang pakai semua jenis kasut...tak memilih sangat,,tapi aku suka sangat dengan High Heel..why?sebab dia nampak ayu jer...aku ada kasut tumit tinggi but aku jarang pakai sebab aku tak suka pakai high heel tapi aku suka sangat dengan high heel..berbelit tak?lagi satu ia melenguhkan..Kalau aku pergi shopping benda pertama aku intai ialah high heel...hehe..tapi aku taklah beli...Ouh about wedges plak aku tak suka sangat pakai wedges sebab ia memang tak stabil dan aku benci pakai wedges sebab always nak terpelecot...malu...Tapi aku sangat tak sukakan kasut yang jadi kegilaan skunk ni iaitu croc...not cute for a girl...hehe..Memang aku tak akan beli kasut tu...

  Aku suka sangat ngan sneaker tapi masih belum berkesempatan nak beli sebab tak ada duit..so i just wait and kumpul duit dulu...Lagi satu sneaker nampak cute jer...aku pernah nampak kat Mall snicker yang super duper cute...memang sangat comel tapi harga dia mahal sangat..lagi satu aku bukan jenis orang yang berkemampuan sangat..hehe..

 ok now jom tengok about my shoes...

1)high heel



 Ini merupakan kasut termahal yang pernah aku beli...Aku beli ni bulan pada 15/10/2011...harganya RM69.90...bukan guna duit aku tapi guna duit my mom..hehe...sebenarnya aku serba salah nak beli sebab harga dia yang amatlah mahal..hurm..actually my mom tanya betul ke nak beli..awak ni boleh pakai ke tinggi2 macam ni..yang wedges yang 1 inci lebih pun jarang pakai..ni plak yang 3 inci setengah..aku ngan confidentnya cakap mestilah boleh..huhu...yakin la sebab nak..aku dah lama nak pakai high heel..yg aku ada semua wedges...2 je.yang satu  tu aku tak pernah pakai sebab masa first time pakai aku terpelecot dekat pasar..malu..hehe...jadi mak aku pun cakap ok boleh nak beli tapi nak tengok banyak mana sangat yang pakai..kalau tak jangan harap nak beli lagi..aduh..hehe...actually aku memang takut nak pakai...yang aku pernah pakai pun yang rendah jer..sebab tkut..hehe..tpi kasut ni aku dah pakai 2 kali..hehe..tak jauh pun jalan...risau gak..tpi disebabkan aku rasa macam ayu jer aku pakai jer..


yang ni plak aku beli pada 3/11/2011..tak sampai sebulan dari kasut putih kat atas tu..hehe..ni aku beli ngan ayah aku...aku saje bodek ayah aku..maklumlah masa tu jalan ngan ayah aku..Harga dia RM59.90 tapi setelah diskaun jadi RM29.90..ayah aku marah sebenarnya bukannya baru beli ke..aku sengih jer kat ayah aku.sambil tu bodek jugak..entah sejak bila aku jadi gila high heel ni pun aku tak tahu..sedangkan aku bukan pakai sangat high heel ni..aku lebih banyak pakai kasut flat jer..saje nak buat koleksi..hehe..sorry sal background gambar tu..tu sebenarnya rak buku aku very mess...hihi..

2)Kasut Getah


  Cuba teka berapa harga kasut ni..Murah jer...RM8.90...tapi kasut nila yang paling banyak aku pakai..almost setiap kali kuar pergi mana2..selain murah dan cute,dia juga sangat selesa..rasa ringan jer pakai..I really2 love this shoes..hehe..

3)wedges

 Wedges ni aku beli kat pasar jer..tapi sangat comel dan selesa dipakai...Harga dia RM18 sahaja...tapi memang selesa..Masa aku pakai ni untuk kelas tambahan keesokan arinya kawan aku pun berkenan..hehe.dia minta aku tolong pergi belikan,,so aku pun tolong belikan..hehe...apala...
Aku beli ini di Tesco kedai kasut Oasis...Harga dia RM39.90...sangat selesa dipakai..suka..comel kan?Aku ada satu lagi wedges yang aku tak masukkan..Kasut tu la yang aku cerita aku terpelecot kat pasar tu..Yang tu tinggi..yang wedges rendah ni aku bolehla pakai...hehe...

 Tapi aku rasa yang paling banyak aku pakai ialah kasut getah tu la...memang selesa...High heel aku memang jarang pakai..walaupun aku suka high heel tpi dia tak selesa dipakai..sebab itula dia pilihan terakhir aku untuk disarungkan di kaki kecuali ada majlis perkahwinan..tu pun kadang2 pakai kasut flat jer..hehe..


sneaker ni cute kan?ada sesape nak tolong belikan?????hehe...


ini sahajala coretan saya kali ni....hehe...dada...

0 comments: