BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday 10 November 2011

basuh kete...

hello n selamat ceria semua......
Ok...hari ni aku nak citer sal aku basuh kete..hurm..basuh kete pun nak citer an?xder keje betol..
Sebenarnya ayah aku yang panggil aku suruh tolong dia basuh kete..aku plak masa tu tengah tido..ala menganggu betol..sebetulnya aku memang x tidur lepas subuh sebab xelok kan..tpi entah kenapa ary nim mengantuk plak..hurm..

 So aku pun g tukar baju n pergila tok basuh...suasana pagi lak berangin lembut jer..basuh kete dalam keadaan basah n berangin tu membuatkan otak aku terasa segar jer..hurm..tiba2 lak jadi semangat nak basuh kete..

 Tapi yang aku herankan tu kenapala asal aku basuh kete jer mesti basah habis seluruh badan...aku tengok orang lain basuh kete steady jer..hehe..nak kata aku g menyelam dalam air tak pulak..hurm..aku ambik sabun banyak2 n then masukkan dalam air dan mula menyental kete ayah ngan mak aku..dua buah kete tu..sedap no dorang mandi ary nim..cuci la..kete mak aku tak apala warna merah takla nampak cemar sangat n x meletihkan sangat tapi kete ayah aku ni warna silver..nampakla daki sana daki sini..lenguh jugakla nak boleh habis sental kete tu..



   Tapi memang bestla basuh kete...rasa happy jer lepas basuh sebab nampak cuci jer kete tu...hurm..tu jerla kot aku nak citer...hurm..okla..dada...

0 comments: